دندانپزشکی غرب تهران دندان پزشکی در گیشا دکتر علی ممتازی

دندانپزشکی غرب تهران
۵ (۱)

دندانپزشکی غرب تهران |🥇دندان پزشکی در گیشا🥇| دکتر علی ممتازی

سلامت دهان و دندان ارتباط تنگاتنگی با سلامت کل بدن دارد. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند منجر به سایر مشکلات سلامتی شود. اگر نگران سلامت دندان خود هستید به مراکز معتبر دندانپزشکی تهران مراجعه کنید. این مراکز در نقاط مختلف تهران قرار دارند و بسته به محل زندگی خود می توانید انتخاب کنید.

دندانپزشکی غرب تهران | دندان پزشکی در گیشا | دکتر علی ممتازی

چگونه از سلامت دهان و دندان محافظت کنیم؟
ویزیت های منظم دندانپزشکی فقط برای داشتن یک لبخند جذاب نیست، بلکه دندانپزشک می تواند بر جنبه های بیشتری از حفره دهان شما تمرکز کرده و آن ها را بررسی کند. معاینات و آزمایشات منظم دندانپزشکی اطلاعات زیادی را به دندانپزشک می دهد، از جمله اینکه آیا شما در معرض خطر ابتلا به بیماری مزمن هستید یا خیر. مراکز دندانپزشکی شهرک غرب انواع خدمات را ارائه می دهند و شما می توانید لیست تمام دندانپزشکان منطقه خود را در این قسمت بیابید.
در گام اول با رعایت موارد زیر در منزل می توانید بهداشت دهان و دندان را حفظ کنید:
حداقل ۲ دقیقه در روز دندان های خود را مسواک بزنید.
روزانه دندان های خود را نخ دندان بکشید تا پلاک ها را از جاهایی که مسواک به آنها دسترسی ندارد پاک کنید.
برای جلوگیری از بیماری لثه، از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید تا مواد مغذی ضروری (به ویژه ویتامین های A و C) را دریافت کنید.
از مصرف دخانیات و دخانیات که عامل اصلی بیماری های دهان و دندان هستند خودداری کنید.
برای سفید کردن دندان ها و چکاپ ها به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. این یک راه موثر برای تشخیص علائم اولیه بیماری لثه است.

آیا رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان می تواند مشکلاتی را در بدن ایجاد کند؟
اگر به خوبی از دندان های خود مراقبت نکنید و نکات بهداشتی لازم را در خانه رعایت نکنید، مشکلات سلامتی دیگری نیز برای شما ایجاد خواهد شد. از جمله این مشکلات:
احساس درد
این درد عمدتاً می تواند ناشی از التهاب لثه باشد و در نهایت منجر به از دست دادن دندان شود. یکی از شایع ترین بیماری های لثه به نام ژنژیویت در اثر عفونت و التهاب لثه در دهان ایجاد می شود. البته اگر التهاب و درد شما شدید و غیرقابل تحمل است می توانید به دندانپزشکی دکتر ممتازی(سرنا)که به صورت شش روز هفته کار می کنند مراجعه کنید.
مشکلات قلب و سایر اندام های حیاتی
عفونت های دهان و دندان بر اندام های حیاتی بدن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، قلب و دریچه های آن می توانند توسط باکتری های عفونی که بر بافت آسیب دیده در افراد مبتلا به بیماری قلبی تأثیر می گذارد، آلوده شوند.
مشکلات گوارشی
هضم با دستگاه گوارش در دهان شروع می شود و هر گونه مشکلی در اینجا می تواند منجر به سوء هاضمه، سندرم روده تحریک پذیر و سایر اختلالات گوارشی شود.
دندانپزشکی خوب غرب تهران
تیم مراقبت های بهداشتی در کلیه مراکز دندانپزشکی گیشا و سعادت آباد و متشکل از مراجعه کننده و دندانپزشکی زیبایی دکتر ممتازی ‎ @dr_ali_momtaziمی باشد. با همکاری این تیم بسیاری از مشکلات و بیماری های دهان و دندان حل می شود. حرفه ای ها عبارتند از:
دندانپزشک
بهداشت دهان و دندان
متخصصین دندانپزشکی:

پریودنتیست
متخصص ارتودنسی
جراحی دهان، فک و صورت
دندان های ناسالم، کج یا آسیب دیده می تواند در گفتار شما اختلال ایجاد کند و جویدن صحیح غذا را دشوار کند. حفره ها نواحی دردناکی در دندان هستند که پوسیدگی به مینای دندان نفوذ کرده و ریشه دندان را از بین می برد. غذا یا مایعات سرد یا گرم می تواند سیگنال درد را به دندان ارسال کند.
پوسیدگی دندان تا زمانی که دندان به طور قابل توجهی آسیب نبیند ممکن است هیچ علامتی ایجاد نکند. اهمیت مراجعه منظم به دندانپزشک در اینجا آشکار است. درمان علائم اولیه پوسیدگی دندان نسبت به مراحل بعدی آسان تر است. به لطف فناوری های نوین در مراکز دندانپزشکی دکتر علی ممتازی ، درمان پوسیدگی به خصوص در مراحل اولیه آسان تر و کمتر از مراحل پیشرفته خواهد بود.
انواع خدمات عصب کشی، کاشت، لمینت و ونیر کامپوزیت در کلیه مطب های دندانپزشکی غرب تهران ارائه می شود. این خدمات را می توان در تماس با دندانپزشکی دکتر ممتازی از نرخ های مقرون به صرفه و خدمات ویژه را جستجو کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!